Sokszor elképzeltem azt, hogy a gyermekemet hogyan fogom segíteni a tanulásban. Aztán szembejött a valóság: napközi után négy órakor rohanás bárhová (edzés, jóga, lovaglás, angol stb.), aztán a bármi után rohanás egy újabb valahová, majd lóhalálában vacsora és vacsora után kezdődhet is a napi tananyag átnézése, a házi ellenőrzése, és a tanulás. 

... és este 7-kor a valóság kinevetett

Ahelyett, hogy a nap igen rövid együtt töltött 1-2 órájában tartalmas, közös élményeket szereznénk, mi tanulunk, de tekintettel arra, hogy már este van és fáradtak vagyunk, ezt először könyörgés, majd a hang megemelése végül veszekedés előzi meg. Nesze neked együtt töltött minőségi idő …

Mi lenne, ha fordítanánk a sorrenden? Suli után, a napközi idejében, valaki átveszi a tanári szerepemet (hiszen én dolgozom), felkészíti a gyermekemet a következő napra, úgy, ahogyan azt én tenném. Ismerve egyedi sajátosságait, habitusát, igényeit. De van erre megoldás? Igen. 

Az EDU4mation Tanulószobája.